کاش تو بودی...






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

یادت باشد غم برای خوردن زیاد داشتم...

 

 تو هم برایم لقـمه گرفتی!!!!

اونقدر حالم این روزا بده که حوصله خودمم ندارم چه برسه وبلاگم...

اما آخرشم هرچی تنهاتر میشم بیشتر یاد اینجا می افتم...

انگار تنها جائیه که دارم...

کاش میشد دستامو بذارم تو جیبمو تا صبح تو خیابونا راه برم...

کاش میشد به جای این همه بغض ، بلند بلند گریه کنم...

کاش یکی بود باهاش حرف بزنم...

کاش یکی بود میپرسید لعنتی چه مرگته؟...

همش کاش...کاش... کاش...

لعنت به این زندگی...



نظرات شما عزیزان:

rosha
ساعت17:49---29 شهريور 1393
تا حالا شده در اتاقتو ببندی !؟
چراغا رو هم خاموش کنی ...
پتو رو بکشی رو سرت ...
چشاتو اون زیر باز کنی !!!
صدای نفسهاتو بشنوی ...
تیک تیک ساعت پتک بشه تو مغزت ...
سیاهی ببینی . تنهایی ببینی . یاد گإشته بیوفتی ...
گریـت بگیره !!!
بخوای ولی نتونی ضجه بزنی ...
هق هق هاتو قورت بدی تا کسی نشنوه صداشو ...
بعد بفهمی چقد تنهایی ...
بعد بفهمی چقد بیکسی ...
بعد بفهمی بر عکس شلوغی دورت . کسی تو شبای بی کسیت همدمت نیست ...
خدایی خیــلی سختـــه ...!


خیال خوشی
ساعت11:35---14 اسفند 1392
donya maskharas vel kon yani say kon ba ghamat hal koni

یاcر
ساعت2:59---12 مهر 1392
پس من چی ام ؟؟

ava_jalili
ساعت12:35---11 مهر 1392

بازديد سايت يا وبلاگ خود را به پول نقد تبديل کنيد
از سايت يا ويبلاگ خود درآمد داشته باشيد
فقط کافيست در شبکه جهان ادز عضو شويد...


surena
ساعت11:58---10 مهر 1392

درود
مطالب وبتون جالب و زيباست عزيزم
ممنون ميشم به من هم سر بزنيد اگه علاقه به تبادل لينک داريد
ميتونيد من رو :
تصاوير 2nim
با آدرس http://2nim.loxblog.com/ لينک کنيد در صورت توافق به من اطلاع دهيد تا من هم شما رو لينک کنم.

در صورت تمايل تصاويري را به ايميل آدرس two.nime@gmail.com بفرستيد. با اسم خود شما در وبلاگ قرار دهيم
با سپاس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 4 مهر 1398برچسب:,ساعت8:26توسط asma-jan | |